Pilates vadba

 

·       Kaj je pilates?                                                                                                                                  

     Je edinstven sistem vadbe, ki povezuje vaje za krepitev, gibljivost in vaje, kjer kot obremenitev uporabljamo upor. Bistvo vadbe je krepitev mišic trupa (powerhouse) in ohranitev stabilosti telesa, medtem ko izvajamo gibanja z rokami in nogami, mobilizacija hrbtenice, ter izboljšanje amplitude gibanja – gibljivosti. Pilates je “bodymind” (telo in duša) tehnika, ki istočasno ohranja naše telo gibčno in močno. Joseph Pilates – izumitelj te vadbe, je svojo metodo takrat pomenoval kontrologija. To je znanost in umetnost koordiniranega razvoja telesa -razuma – duha, skozi naravna gibanja pod strogo kontrolo želje. Gibanja so zasnovana tako, da aktivirajo prav vsako mišično vlakno v telesu.

·       Kaj prinaša redni trening Pilatesa?                                                                                              Pomaga pri bolečinah v hrbtenici, izboljša telesno držo – postava bo bolj pokončna in vitka, poveča se gibljivost, dnevne aktivnosti in obremenitve ne utrudijo telesa tako hitro, izboljša še ravnotežje, izboljša mentalno koncentracijo in odgovornosti do telesa, oblikuje telo, pomaga pri inkontinenci; V začetku vztrajat vsaj 3 mesece najmanj dvakrat tedensko vadbo!!    

·       Kaj potrebujem?                                                                                                                                  Lahka zračna oblačila, srednje  veliko brisačo, vodo. Vadbo izvajamo bosi oz. v nedrsečih nogavicah. Blazine imamo mi.                                                                                    

 

 

                    Najvažnejša oprema je dobra volja!!!!!