Spinning® je vodena vadba na stacionarnih kolesih (spinner) s simulacijo zunanjega terena, po navodilih licenciranega inštruktorja, v ritmu glasbe, katera spodbuja ali sprošča in umirja.  Spinning je zaščitena znamka in center ki izvaja Spinning, mora imeti točno določena kolesa (Spinner), licenco in pogodbo s strani Mad dogg USA. Zdravo Gibanje vse to ima 🙂                                                                      Ni vsaka vadba na stacionarnem kolesu Spinning!!!                                                                                       Ta vadba primerna za skoraj vsakogar. Spinning priporočamo tako začetnikom kot tudi vrhunskim športnikom, moškim in ženskam, ne glede na starost ali fizično pripravljenost so lahko vsi na isti uri. Gre za vadbo, kjer si vsak vadeči obremenitev nastavlja individualno, odvisno od njegove pripravljenosti in trenutnega počutja.

Izvajamo jo v petih energijskih območjih, odvisno od intenzivnosti, ki jo merimo z odstotki maksimalnega srčnega utripa. Ko je utrip med 50 in 65 odstotki maksimalnega, je to območje aktivnega počitka. Srce in dušo programa Spinning predstavlja območje vzdržljivosti, ko je utrip med 65 in 75 odstotki. Med treningom moči pa je srčni utrip med 75 in 85 odstotki maksimalnega.

Posebno ga priporočamo naslednjim skupinam:

  • vsem, ki želijo shujšati: ker je obremenitev na sklepe minimalna, v 50 minutah vadbe pa porabimo okoli 500 kalorij(moški do 1200, ženske med 350 in 700);
  • vsem, ki imajo težave s hrbtenico: ker teža telesa ne obremenjuje sklepov in hrbtenice;
  • vsem, ki imajo težave s sklepi: sploh težave s koleni, tudi po poškodbah kolenskih vezi, saj jim druge vadbe, ki zahtevajo aktivacijo spodnjega dela telesa, ne ustrezajo;
  • nosečnicam, saj lahko intenzivnost treninga in položaj na kolesu prilagajajo sebi in svojemu počutju. Kardiolog Herman Falsseti, ameriški strokovnjak za vadbo v času nosečnosti, je v svoji raziskavi ugotovil, da je Spinning eden najvarnejših načinov vadbe v času nosečnosti. Med tem ko navadno kolo se v nosečnosti odsvetuje, zaradi tresljajev in možnosti padca
  • starejšim;
  • vrhunskim športnikom.

Osnovna oprema so  športni copati s trdim podplatom (dvoranska uporaba), merilnik srčnega utripa, brisača in voda. Priporočamo uporabo  kolesarske opreme in čevlje s SPD nastavki (gorsko kolesarjenje). Med vadbo morate spiti dovolj tekočine, vsaj 7,5 dl med vadbo –  primerna voda, za  bolj aktivne in v toplejših mesecih, pa bolj priporočamo izotonične napitke. Zelooo priporočljiva je tudi ura z merilnikom srčnega utripa, saj je sicer težko presoditi ustrezno obremenitev.